Časté dotazy

Pro informace k vaší smlouvě, změnám na smlouvě, zapůjčení technického průkazu aj. využijte prosím on-line zónu, internetové stránky www.leasingcs.cz sekce Klient, nebo zavolejte na naši infolinku 956 785 111, která je vám k dispozici každý pracovní den od 9h do 17h.

Níže naleznete nejčastější dotazy k financování Puzzle. Pokud nenaleznete odpověď na vaši otázku, kontaktujte nás na emailu puzzle@leasingcs.cz nebo telefonicky na naší infolince.

  1. Bude vůz po 5 letech vůbec prodejný? A za jakou cenu?
    Prodejnost vozu a jeho cenu nejlépe ovlivníte Vy sami zajištěním důkladné péče o váš vůz. Několik tipů a rad naleznete v sekci „Kdo s Puzzle splácí, má na tři“. Aby Váš vůz měl na konci smlouvy hodnotu minimálně ve výši zůstatkové ceny úvěru, dodržujte maximální doporučené roční nájezdy a zajistěte si kvalitní a pravidelnou péči o vůz. Dále doporučujeme držet se rad obsažených v Manuálu pro definici běžného opotřebení vozidla, který máte k dispozici v sekci Ke stažení. Záleží opravdu jen na Vás, jakou cenu bude mít vůz na konci úvěrové smlouvy. A ta může být naopak vyšší, než jakou po Vás budeme požadovat uhradit na konci smlouvy.
  2. Co když havaruji? Budu muset vůz doplácet?
    Součástí financování Puzzle je i kvalitní havarijní pojištění od renomovaných pojišťoven Kooperativa a Allianz. Zároveň máte i možnost se připojistit pojištěním GAP = pojištění pořizovací ceny vozu. Havarijní pojištění se postará o výplatu až do výše aktuální ceny vozu a mělo by tak pokrýt zůstatek úvěru. Pojištění GAP navíc kryje rozdíl mezi obvyklou cenou a pořizovací cenou vozu. Pojištěním GAP se tak kryjete proti ztrátě hodnoty vozu, která klesá s každým najetým kilometrem.
  3. Co se stane, pokud se v průběhu splácení změní mé životní podmínky? Např. najezdím více kilometrů, než jsem předpokládal, vůz bude více opotřebovaný?
    Tato situace samozřejmě může nastat, záleží opravdu jen na Vás, jakým způsobem budete vůz využívat. Pokud na konci smlouvy nebude Váš vůz dosahovat požadované hodnoty, máte možnost si zůstatkovou cenu úvěru rozložit do dalších splátek.
  4. Pokud si vyberu měsíční splácení zůstatkové hodnoty, nenastaví prodejce příliš vysoký úrok?
    Nový splátkový kalendář bude připravovat přímo společnost Leasing České spořitelny, která se bude snažit nastavit novou splátku tak, aby co nejvíce odpovídala vašemu původnímu splácení.
  5. Neovlivní prodejce aukci při prodeji vozu a nesníží tak můj výdělek?
    Aukce je otevřená pro více zájemců, očekáváme tedy spíše pozitivní konkurenční boj o váš vůz. Navíc prodej přes aukci organizovanou společností Leasing České spořitelny je důvěryhodný a zvyšuje tak hodnotu vozidla. Zároveň máte možnost cenu aukce během 14 dní po skončení aukce odmítnout.
  6. Co se stane, pokud vůz prodám za nižší cenu než je zůstatková cena úvěru?
    Ke dni poslední splátky dle splátkového kalendáře je potřeba uhradit poslední navýšenou splátku včetně poslední splátky pojistného v takové výši, jak je předepsáno ve splátkovém kalendáři. Jedná se o úvěr, tedy i zde platí stejné podmínky jako u jiných úvěrových produktů.
  7. Co se stane, pokud vůz bude v aukci prodán za vyšší cenu, než je zůstatková cena úvěru?
    Toto je vlastně ideální situace. Platbu za vůz inkasuje Leasing České spořitelny, započte ji ve výši poslední navýšené splátky úvěru a rozdíl zasílá na Váš účet. Vy již v den poslední splátky hradíte pouze poslední splátku pojistného. Rozdíl pak můžete využít na akontaci na nový vůz.
    Pokud bude cena aukce nižší, než je zůstatková cena úvěru, musíte ke dni splatnosti poslední navýšené splátky uhradit rozdíl a poslední splátku pojistného, aby byla smlouva úspěšně vyrovnána.
  8. Mohu někde zjistit aktuální cenu vozidla?
    Aktuální cenu vozu můžete standardně zjistit například na internetu na specializovaných automobilových stránkách a v inzercích. Nebo využijte naší pomoci a zašlete na adresu trznicena@leasingcs.cz fotografie interiéru a exteriéru vozu, číslo Vaší úvěrové smlouvy a počet najetých kilometrů a my Vám na email zašleme odhadovanou aktuální tržní cenu Vašeho vozu.